Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    fredag, november 18, 2005

    My name is Sheridan. John Sheridan.

    Vem är du inom fantasy/SF?

    Via Kulturbloggen hittar jag ett kul test om vilken fantasy- eller science fiction-karaktär man motsvarar. Jag blev John Sheridan från Babylon 5! Hedrande, men mycket märkligt. Hjältedåd och visionärt ledarskap ("An experienced survivor who has maneuvered around many obstacles, you are looked up to by those who rely on your good judgment.") känns inte riktigt som mina främsta kännetecken...


    Kommentarer om "My name is Sheridan. John Sheridan."

     

    Blogger Magnus skrev... (21 november, 2005 15:05) : 

    Hemskt, men sant, jag är också Sheridan. Jag vet inte ens vem det är. Har aldrig sett Babylon 5

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (22 november, 2005 08:30) : 

    There could be only one!

     

    My name is Sheridan. John Sheridan.'">kommentera