Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, mars 31, 2005

    Varudeklarerad socialdemokrat

    [UPPDATERAD] På sin Sblog har Urban Lindstedt lagt ut en intervju han gett i den socialdemokratiska Stockholms-Tidningen. Intervjun handlar om övervikten av borgerliga bloggar på nätet och varför det är så ont om socialdemokratiska dito. Kanske marknadsför vi oss för dåligt, Urban, Nina, Annika, Nathalie, Margot, Peter och alla andra? Vi borde kanske varudeklarera oss tydligare? Som ett förslag lanserar jag därför denna lilla symbol: SOSSE som man om man vill kan klistra in någonstans på sin blogg och visa vad man står för. Tack till Dylan Greene, som jag snodde koden från:


    <a title="Sosse" ><span style="border:1px solid;border-color:#FC9 #630 #330 #F96;padding:0 3px;font:bold 10px verdana,sans-serif;color:#FFF;background:#F60;text-decoration:none;margin:0;">SOSSE</span></a>


    Nu har jag bytt ut
    SOSSE -knappen mot den här:Sosse, som jag gjort på Luca Zapas utmärkta tjänst Brilliant Button Maker.


    Kommentarer om "Varudeklarerad socialdemokrat"

     

    Anonymous Anonym skrev... (31 mars, 2005 12:46) : 

    Nja, Jonas jag tror inte att de behövs några särskilda symboler. Men jag ska fundera på om jag ska använda den. Lite kul är det ju. Det viktigaste är att vi finns på nätet och är aktiva. Inom sinom tid kommer bloggen att sprida sig i rörelsen. Tack för att du tipsade mig om Nathalie. Det är viktigt att vi länkar till varandra så allt fler hittar oss och vår Google-ranking ökar.
    Urban Lindstedt
    www.sblogg.se

     

    Varudeklarerad socialdemokrat'">kommentera