Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    tisdag, juni 10, 2008

    Nya tag i sommar

    Under new ManagementSom tidigare meddelats så kommer under min semester 13-27 juni Fredrik Pettersson och Catti Ullström sköta ruljansen här på bloggen.

    Jag är supernöjd med att de ställer upp; i mina ögon är de två av de mest kvalificerade s-bloggarna i den något yngre generationen (både Fredrik och Catti är båda 24 år, vilket känns betydligt yngre än mina 36).

    Här kan ni läsa en längre intervju med vikarierna, och i länkarna ovan till deras respektive bloggar så berättar de mer om hur de ser på sommarjobbet.

    När Fredrik och Catti tar över här så är det självklart de som bestämmer vad de skriver om, utifrån de vinklar de själva väljer. Jag har förklarat för dem vilka kommentarsregler jag normalt tillämpar, men det är upp till dem att avgöra vilka kommentarer som är okej och inte – jag vill dock uppmana alla att som vanligt respektera önskemålet om att presentera er och inte kommentera anonymt.


    Kommentarer om "Nya tag i sommar"

     

    kommentera