Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    tisdag, oktober 18, 2005

    "Mats Hård" spammar

    Jag fick ett mejl från någon som kallade sig Mats Hård. Han tyckte att jag skulle köpa hans bok. Efter lite research upptäckte jag att "Mats Hård" verkar vara en pseudonym för en eller flera sportjournalister som bloggar om fotboll. I brevet jag fick sägs att "jag såg att du nämnt min blogg och jag tänkte du kanske var intresserad av att veta att det finns en bok nu", något som är en uppenbar lögn. Jag har aldrig tidigare nämt bloggen och har inte skrivit en rad om fotboll - en sport jag för övrigt tycker är riktigt trist. Boken intresserar mig därför inte det minsta, även om den marknadsförs som "en bloggroman".

    En bloggbok som däremot intresserar mig är Erik Stattin med fleras "Bloggtider".


    Kommentarer om ""Mats Hård" spammar"

     

    "Mats Hård" spammar'">kommentera