Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    fredag, november 18, 2005

    Blogga snyggt

    I morgon arrangeras Bloggforum och årets tema är "slutet för bloggen (som vi känner den idag) och vad vi kan vänta oss i framtiden". Jag har anmält mig och hoppas kunna rapportera därifrån med familjens nya leksak.

    Ser främst fram emot paneldebatten som handlar om huruvida bloggar håller på att "äta upp media, eller äter media upp bloggarna". Medverkar gör Per Gudmundson, Isobel Hadley-Kamptz, Elin Sandström, Sigge Eklund och Helle Klein.


    Kommentarer om "Blogga snyggt"

     

    Anonymous Anonym skrev... (18 november, 2005 14:21) : 

    Du vet väl att din inte kommer att finnas någon trådlös uppkoppling där?
    Skönt, då kan jag ta det lugnt och vara gå omkring och lyssna.
    RS
    http://chadie.typepad.com/chadie/

     

    Anonymous Anonym skrev... (18 november, 2005 14:38) : 

    RS; blockerar de alltså GSM och 3G?

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (18 november, 2005 16:07) : 

    Jo, jag vet att det inte finns något trådlöst nätverk där. Men antingen testar jag att koppla upp mig via mobilen, eller så skriver jag in anteckningar på plats och laddar upp dem senare.

     

    Blogger deeped skrev... (19 november, 2005 10:21) : 

    Kostar? Jag vill ha!!! :)

     

    Blogger Per Hagwall skrev... (19 november, 2005 11:56) : 

    16838 + moms
    http://www.bestcomputer.se/

     

    Blogger Jan Videren skrev... (20 november, 2005 20:20) : 

    Är det svenskt tangentbord på den modellen?

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (20 november, 2005 20:28) : 

    Jan: jajamen!

     

    Blogger deeped skrev... (27 november, 2005 13:13) : 

    Hm... funderar om jag ska försöka få min chef att köpa en sån till mig :)

     

    Blogga snyggt'">kommentera