Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, juli 13, 2006

    Sommarstädning

    [UPPDATERAD] Sådär. Jag har följt Johanna Nylanders exempel och gjort lite uppdateringar i länklistan. Jag har plockat bort några inaktiva bloggar som jag dock gärna lägger till igen om de skulle återuppstå.

    Vad hände till exempel med socialdemokraternas valblogg? Det började ambitiöst i april, med blogginlägg från statsråd, riksdagsledamöter och andra framträdande partiföreträdare. Visst, några svar kom aldrig på de kommentarer som postades - men en större "synd" i sammanhanget är att inget nytt skrivits på bloggen sedan den 7 juni.

    Sedan ovanstående skrevs har ett nytt inlägg postats på socialdemokraternas valblogg som meddelar att det just nu är sommartider för bloggen. Under denna period (det sägs inte hur länge) så inbjuds läsarna i stället att följa socialdemokraternas sommarturné genom Sverige.

    Också många andra bloggare verkar ha loggat ut. Trist, men ni är förstås välkomna tillbaks på länklistan om/när ni sätter igång att skriva igen.

    * * *

    Jag har för övrigt fått flera intressanta svar på min efterlysning av semestervikarie. Tack för all respons! Det går fortfarande bra att söka. Mejla mig på promemorian@gmail.com, senast tisdag den 18 juli.


    Kommentarer om "Sommarstädning"

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (13 juli, 2006 14:55) : 

    *haha*

    Det är sant att jag är uppväxt i Huddinge, åtminstone delvis. Mitt synthintresse kan jag inte heller förneka. Huruvida jag åtnjöt beundran från yngre vänstertjejer vette tusan. Det får du nog fråga dem om.

     

    kommentera