Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, november 15, 2010

    Dags att dra vidare

    Från och med februari kommer jag att driva egen verksamhet på PromeMorian produktion. Samtidigt flyttar jag in i nätverksföretaget Rådhusgruppen City. Jag ska arbeta som skribent, föreläsare och kommunikationsrådgivare, både självständigt och i samarbete med de blivande kollegorna. Och det ska bli otroligt kul!

    Formellt blir jag tjänstledig från Attendo Care, där jag jobbat i två och ett halvt år. Jag har trivts och utvecklats enormt mycket på Attendo men ser nu fram emot att få pröva på något nytt.

    Detta betyder att jag kommer att sluta blogga här. I stället kommer man kunna läsa mina spaningar och kommentarer om politik och samhällsfrågor i Aftonbladet, på Makthavare.se samt på promemorian.wordpress.com.

    Självklart kommer dock den här sidan att finnas kvar - om inte annat som ett arkiv över drygt fem och ett halvt års bloggande.

    Andra skriver intressant om , , .


    Kommentarer om "Dags att dra vidare"

     

    Blogger Anders Nilsson skrev... (16 november, 2010 11:34) : 

    Lycka till! Ska bli skoj att följa.

     

    Blogger Unknown skrev... (17 november, 2010 02:30) : 

    Instämmer i föregående talare

     

    Anonymous Anonym skrev... (28 januari, 2011 13:40) : 

    Såg man inte dig försvara Attendo häromdagen ändå ?

     

    Blogger Fazeela Selberg Zaib skrev... (18 mars, 2011 17:37) : 

    Grattis till nya jobbet! All framgång :)

     

    kommentera