Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, oktober 06, 2005

    PromeMorian @ SVT24:s Pressklubben

    Tänkte bara påminna om att eder bloggare medverkar i SVT24:s Pressklubben i kväll kl. 18.35 (repris 21.35 och 23.35) för att tillsammans med Maria Rankka (biträdande chef på Timbro, med förflutet inom moderaterna och på Prime PR), Erik Lakomaa (vd för konsultbyrån K-Street Advisors, tidigare engagerad i nyliberala Frihetsfronten) och Lars Jederlund (pr-konsult på Rådhuset och med en bakgrund inom bland annat Svenska Freds- och Skiljedomsföreningen) resonera om Junilistan, dess politik och chanser att ta plats i riksdagen. Ytterligare en person ska vara med i panelen, men på grund av ett avhopp är det ännu inte klart vem det blir. Programmet går sedan att se på webben.


    Kommentarer om "PromeMorian @ SVT24:s Pressklubben"

     

    Anonymous Anonym skrev... (06 oktober, 2005 19:29) : 

    Hörde bara hälften för jag satt och åt pannkakor, men du var säkert jättebra. Får se reprisen om två timmar... (hann notera att du snott min frisyr dock, kopieringskatt!)

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (06 oktober, 2005 20:09) : 

    Jag hade minsan den här frisyren långt innan du, grabbhalva.

     

    Blogger Thomas skrev... (07 oktober, 2005 00:07) : 

    Lustigt, jag hade tänkt skriva att även jag såg ungefär sammanlagt halva programmet (zappade mellan reprisen och en film på ZTV) och dessutom skulle jag notera att din frisyr var annorlunda än vad den är på fotot här på bloggen. Jag börjar skönja en trend bland kommentarerna.

     

    Anonymous Anonym skrev... (07 oktober, 2005 09:36) : 

    jag tyckte också att det var bra. (inte heller jag såg hela.) men ni verkade rätt överrens allihopa. (jag var tillfrågad om att vara med men kunde inte, hoppas jag kan var med en annan gång...)

    för övrigt var igår första gången som jag aktivt såg på SVT24, och anledningen var förståss Vita Huset.

     

    PromeMorian @ SVT24:s Pressklubben'">kommentera