Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, juni 29, 2006

    Nästa vecka i Almedalen

    I morgon åker jag till Gotland, Visby och Almedalen. Under veckan som följer kommer jag troligen bara blogga sporadiskt här, för att i stället koncentrera mig på Almedalsbloggen. Välkommen att läsa rapporter, analyser och skvaller från mig och Magnus där!

    Under veckan kommer jag troligen delta i en diskussion om bloggars betydelse i samhällsdebatten, i samband med presentationen av Ali Esbatis bloggbok Agenda. Detta sker på tisdag den 4 juli kl. 8.30 i sal B22 på Högskolan. Kom gärna och lyssna.


    Kommentarer om "Nästa vecka i Almedalen"

     

    Blogger Johanna skrev... (29 juni, 2006 18:49) : 

    Då kommer du troligen att få diskutera med mig också (även om den tiden jag fått reda på är 9.00) :)

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (30 juni, 2006 06:49) : 

    Kul! Jag tipsade arrangörerna om dig. Vi ses där.

     

    Anonymous Anonym skrev... (30 juni, 2006 19:39) : 

    Jag kan ingenting om Almedalen, vet du om inträde kostar?

    Säkert världens mest pinsamma fråga, tänker därför förbli anonym.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (30 juni, 2006 20:50) : 

    Frågan är inte alls pinsam. Men nej, det är fritt tilträde till alla debatter, seminarier och tal. Med undantag för moderaternas ekonomiska seminarium där de tar 150:- i inträde för vanliga dödliga. Ackrediterade journalister släpps däremot in utan kostnad.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (30 juni, 2006 20:52) : 

    ...dessutom bjuds det på många arrangemang på mackor, kaffe, lunch och ibland öl och vin. Inte undra på att det är populärt att vara här :-)

     

    kommentera