Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, augusti 08, 2005

    Busbra ny bloggportal

    Jag har tidigare skrivit (här) om bloggportalen.se. Den har nu haft premiär. Och trots en del sura förhandskommentarer från andra bloggare så är jag klart imponerad av Sigge Eklunds projekt. Jag har hittat massor av intressanta bloggare och bloggar jag inte tidigare kände till och nu lagt upp i min bloggrulle hos Bloglines. Bloggportalen är ett utmärkt komplement till pingsajter som Nyligen, Intressant och Var är du?


    Kommentarer om "Busbra ny bloggportal"

     

    Blogger CV skrev... (08 augusti, 2005 13:00) : 

    Jag tycker också den är rätt bra.
    Det finns ju avgjort plats för flera portaler.

     

    Blogger Lennart skrev... (08 augusti, 2005 16:49) : 

    Den är jättebra! Mycket roligt att se att den svenska bloggosfären förnyas.
    http://www.usablogg.org

     

    Blogger Dick Sundevall www.magasinetparagraf.se skrev... (12 augusti, 2005 14:12) : 

    Tack för uppmuntran. Jag blir mycket glad över den eftersom det var så pass jobbigt att bli så pass kritiserad (från vissa håll) som jag till en början blev över detta initiativ, innan premiären. jag blev rätt förvånad faktiskt. Skönt att kritiken tycks ha tystnat efter premiären. Sajten är inte perfekt, men jag jobbar på. tack för att ni medverkar till att göra den bra!

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (12 augusti, 2005 14:33) : 

    Ta inte åt dig, Sigge. Bloggosfären är fylld av kverulanter och ömma tår. Håller tummarna för din, och andras, bra samlingsplatser för svenska bloggar.

     

    Busbra ny bloggportal'">kommentera