Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    tisdag, maj 27, 2008

    Internet och demokratin - bambusat

    I kväll satt jag med magnifik utsikt över Stockholm uppe på 22:a våningen i Skatteskrapan på Söder och diskuterade Internet och demokratin tillsammans med ett gäng initierade människor. Bland deltagarna märktes Maria Abrahamsson, Pär Henriksson, Martin Jönsson, Katrine Kielos, Kenneth Lutti, Billy McCormack, Laila Naraghi, Maria Rankka, Martin Ådal och Susanna Popova. Och icke att förglömma gänget från Fokus: Karin Pettersson, Torbjörn Nilsson och Jonathan Fried.

    Samtalet var rätt långt, c:a en och en halv timme, och under den tiden sades förstås mycket intressant som jag inte ska ge mig på att försöka sammanfatta. Lyckligtvis behöver jag inte det eftersom ni kan få se och höra själva. Det hela börjar ungefär vid tidsangivelsen 34:12 och inledningsvis domineras bilden av min nacke.



    Andra skriver intressant om , , .


    Kommentarer om "Internet och demokratin - bambusat"

     

    kommentera