Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, november 27, 2008

    Vad tycker du egentligen?

    Jag känner att jag vill dela med mig av ett tips. Om du är i närheten av Kulturhuset i Stockholm de närmaste dagarna så rekommenderar jag ett besök på avdelningen Lava. Där visas just nu en mycket häftig installation från MR-delegationen.

    Det handlar om mänskliga rättigheter och de dilemman som uppstår när de krockar med varandra. Syftet är att på ett kreativt och roligt sätt få framförallt unga att tänka till när det gäller dessa dilemman, och jag tycker att man lyckats väldigt väl.

    Passa på att testa dig själv och dina värderingar! Installationen, eller vad det nu ska kallas, står bara kvar på Lava till och med den 30 november. Mer detaljer och öppettider hittas här.

    Andra skriver intressant om , , , .


    Kommentarer om "Vad tycker du egentligen?"

     

    kommentera