Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, maj 02, 2005

    Mitt strå till stacken gör ont!

    boven i dramat: biojector 2000Jag har tidigare skrivit om mitt deltagande i Södersjukhusets hiv-projekt. I förmiddags fick mina första injektioner med en ny typ av gasdriven injektor. Det kändes inte speciellt mycket då, men nu gör det ont som fan! Det känns som en massiv träningsvärk i bägge axlarna, eller som om någon elak och stark typ gett mig några rejäla knytnävsslag. Misstolka mig inte: jag har verkligen inte ångrat mig och jag var fullt beredd på biverkningar. Hade bara inte trott att det skulle göra så ont...


    Kommentarer om "Mitt strå till stacken gör ont!"

     

    Blogger Michael Silkesjöö skrev... (02 maj, 2005 16:28) : 

    Ont, det gör ont... ;-)

    Det känns tryggt med personer som du - som är beredd att lida för att andra människor ska få det bättre i framtiden.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (02 maj, 2005 18:48) : 

    Tack för det. Din omtanke lindrar. Lite.

     

    Anonymous Anonym skrev... (04 maj, 2005 23:29) : 

    oj. jag som brottade ner dig. ledsen för det. för övrigt en bra sida men en hopplös musiklista. det görs musik även efter -77.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (05 maj, 2005 09:35) : 

    *haha*

    Okej, musiklistan ska snart uppdateras - just denna gjordes dock med ett särskilt tema. Läs mer på http://promemorian.blogspot.com/2005/04/musikalisk-uppdatering_30.html

     

    Mitt strå till stacken gör ont!'">kommentera