Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, maj 09, 2005

    Uppdaterad låtlista

    Eftersom min kaxiga lillasyrra häromsistens dissade min "Just nu spelas"-lista med kommentaren att "det görs musik även efter -77" så har jag sett mig tvungen att uppdatera den något. Listan är nu inte helt representativ utifrån vad jag vanligen lyssnar på, men den speglar förhoppningsvis det faktum att jag visst lyssnar på en del musik som gjorts på 2000-talet.


    Kommentarer om "Uppdaterad låtlista"

     

    Anonymous Anonym skrev... (09 maj, 2005 19:22) : 

    o, vilken extraordinärt inne låtlista! glad europadag på dig.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (10 maj, 2005 09:48) : 

    Det värsta med er 80-talister är att det är svårt att veta när ni är ironiska eller inte. Jag väljer dock att tolka kommentaren välvilligt. Så tack! Gammal man gör så gott han kan...

     

    Anonymous Anonym skrev... (12 maj, 2005 23:13) : 

    Känner i alla fall till några av banden men Audioslave som framställdes som att nu behöver inte Led Zeppelin återförenas!

    Jag minns att jag och brorsan orkade med 3-4 låtar sedan tittade vi på varandra och sa i kör skall vi inte lyssna på ngt annat i stället.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (13 maj, 2005 13:34) : 

    *haha*

    Jag förstår hur det känns. Så känner jag också ibland när jag kollar på ZTV eller läser i tidningen om vilka band som är klara för Hultsfred/Popaganda/Roskilde/whatever...

     

    Uppdaterad låtlista'">kommentera