Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    lördag, juni 04, 2005

    Ny skarp hjärna i bloggosfären

    Via Magnus Ljungkvist ser jag att Ursula Berge börjat blogga. Hon är varmt välkommen. Ursula har en av socialdemokratins och hela den politiska vänsterns skarpaste hjärnor och jag tror att hon kan göra mycket för att tillföra bloggosfären kloka perspektiv. Sedan håller jag långt ifrån alltid med henne. Jämför till exempel vad Ursula och jag skriver om de senaste EU-folkomröstningarna.


    Kommentarer om "Ny skarp hjärna i bloggosfären"

     

    Anonymous Anonym skrev... (05 juni, 2005 10:28) : 

    Tack för tipset - har väntat länge på att Ursula skulle börja! (Om hon nu bara kan påverka Magnus Linton också...)

     

    Anonymous Anonym skrev... (06 juni, 2005 11:22) : 

    Hej, alla skarpa s-hjärnor. Bli nu inte arg om jag uppmanar er till att vända skarprättarhjärnorna utåt i kampen mot borgarna. Istället för att klia varandras blogg-ryggar...
    Har surfat runt och upptäckt att det ju finns en del väldigt roliga s-politiker även i Stockholm (inte minst Mogert)
    Det glömde ju borgarpressen att berätta.
    Är själv för vänster för att vara välkommen hos er. Men ert politiska ansvar inför valet är stort, så vässa hjärnorna ännu mer. Vi vill inte ha några blå khmerer i Stockholms stadshus. (Är anonym bara av tekniska skäl. När jag ska fylla i mitt namn fallerar hårddisken...)

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (06 juni, 2005 15:34) : 

    Bäste herr/fru anonym: tack för uppmaningen, men med all respekt reserverar jag mig rätten att blogga om vad jag vill. Så väl vänster som höger lär få sig slängar av sleven.

     

    Ny skarp hjärna i bloggosfären'">kommentera