Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    söndag, juni 19, 2005

    Snart på plats i Almedalen

    Jonas i AlmedalenInspirerad av Magnus kommer här en bild från Almedalen 2004 med eder utsände soft relaxad i nedre hörnet. Jag kommer att vara på plats i Visby redan en vecka innan själva Almedalsveckan för att kunna stå först i kön till de allra hetaste arrangemangen. Eller, nja, nog mest för att semestra faktiskt.


    Kommentarer om "Snart på plats i Almedalen"

     

    Blogger CV skrev... (19 juni, 2005 18:49) : 

    Då ses vi nog där. Jag ska dit för mitt jobb och så ska jag vara med i en paneldebatt om bloggar och politik inför valet 2006. Vi har en del på gång på mitt jobb med bloggar.
    mvh Chadie (http://chadie.nu/)

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (19 juni, 2005 19:18) : 

    Kul! Jag har läst om paneldebatten på Observers sajt och har tänkt att tipsa om den. Ser fram emot att träffas.

     

    Snart på plats i Almedalen'">kommentera