Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    tisdag, januari 09, 2007

    Nedlagt bloggande

    En av mina medtävlande i den ärorika tävlingen om 2006 års bästa politiska blogg, Håkan Jacobson, verkar släppa bloggandet. Jag hoppas förstås att det inte är en reaktion på omröstningsresultatet - och att han återupptar bloggandet snart.

    Andra om .


    Kommentarer om "Nedlagt bloggande"

     

    Blogger Håkan skrev... (13 januari, 2007 00:24) : 

    Jonas, du kunde väl bemödat dig om att kolla tidslinjen innan du kommer med sådana insinuationer ...

    Grattis till utmärkelsen. Välförtjänt!

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (13 januari, 2007 09:54) : 

    Håkan, min insinunation var verkligen inte allvarligt menad. Jag ber verkligen om ursäkt om det uppfattades så. Självklart respekterar jag dina motiv till att ligga lågt med bloggandet ett tag och hoppas ärligt att du kommer tillbaks snart.

     

    kommentera