Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, januari 29, 2007

    Nya utmaningar välkomnas

    Om knappt en månad fyller jag 35 år. Det är inget jag direkt har någon ångest över, men det har fått mig att fundera en del över vad jag gjort av mitt liv.

    I omkring 20 år har jag varit politiskt aktiv i varierande grad. De senaste drygt tio åren har jag haft politisk kommunikation och medierelationer som mitt huvudsakliga yrke. Och eftersom jag av olika anledningar oftast haft projektanställningar eller andra former av tidsbegränsade jobb, så har jag hunnit med att jobba på ganska många olika ställen.

    Nu börjar det bli dags igen; tiden rinner ut för min nuvarande anställning och jag ser mig så smått om efter nya utmaningar. Tips välkomnas! Mina kontaktuppgifter finns härintill.


    Kommentarer om "Nya utmaningar välkomnas"

     

    kommentera