Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    onsdag, april 25, 2007

    Nätverk för s-bloggare

    Socialdemokraterna startar nu ett nätverk för sossar som är politiskt aktiva på nätet; s-bloggare. Som ett första steg vill man se vilket intresse det finns för att vara med. S-bloggare är öppet för alla som sympatiserar med socialdemokratin. Anmäl dig på länken ovan och ge gärna förslag på aktiviteter.

    Under våren kommer man att återkomma till oss som anmält oss med mer information. Man kommer också använda uppgifterna från oss i sitt utvecklingsarbete kring hur partiet ska presentera det vi bloggar om på sin webbplats på ett bättre sätt än enbart den länkning man har nu.

    Andra skriver intressant om , , .


    Kommentarer om "Nätverk för s-bloggare"

     

    Blogger CV skrev... (25 april, 2007 12:32) : 

    Juste, nu har jag anmält mig. Ska posta om det senare idag eller ikväll.
    RS
    kulturbloggen.com

     

    Anonymous Anonym skrev... (25 april, 2007 13:24) : 

    Jodå, jag har också anmält mig....

     

    Blogger Ola J Hedin skrev... (25 april, 2007 14:07) : 

    Vore ju ypperligt om nätverket till att börja med såg till att SAP-sidorna får ett vettigt och modernt bloggverktyg i stället för det som ligger där just nu.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (25 april, 2007 14:45) : 

    Ola, om du med SAP-sidorna menar S-info så ligger det bortom det socialdemokratiska partiets kontroll. S-info är ett privat företag som partiet inte har något att göra med.

     

    Blogger Marta Axner skrev... (25 april, 2007 17:11) : 

    I'm in! Anmälde mig tidigare idag.

     

    Blogger Foa skrev... (25 april, 2007 23:01) : 

    Okänd som jag är så anmälde jag mig också... inte för att jag vill bli mer kändis än vad jag redan är!

    Men för att jag sympatiserar.. S-info är inte intresserad av sympatisörer.

     

    Blogger Annika Andersson Ribbing skrev... (26 april, 2007 00:56) : 

    Det bästa av allt är att det tas ett initiativ. Av det här slaget! Jag ska också anmäla mig.

    Idag börjar bra!

    Annika

     

    kommentera