Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    tisdag, maj 08, 2007

    Allt är till salu

    Jag ser att också Sydsvenskan uppmärksammar Dick Erixons lyckade insamlingskampanj för att fortsätta med sitt bloggande.

    Tidningen intervjuar bland annat Olle Lidbom på Vassa Eggen som dock tror att Erixon ”tillhör en ganska speciell grupp bloggare som kan ta betalt för sitt skrivande” och att de flesta aldrig kommer att kunna ta betalt för sitt bloggande.

    Sydsvenskan gör också en liten enkätundersökning bland ett antal bloggprofiler om vilka svenska bloggare de skulle vilja ge ekonomiskt stöd. Per Gudmundson svarar: ”Jag skulle ge ekonomiskt stöd till Jonas Morian och hans blogg PromeMorian. För hans sakliga information, bra analys och nyktra tilltal.”

    Jag tackar och bockar. Men vill man stödja mitt bloggande så räcker det bra med glada tillrop. Jag låter mig även villigt bjudas på öl då och då, även om mitt tilltal kanske då inte blir fullt lika nyktert...

    Andra skriver intressant om , , .


    Kommentarer om "Allt är till salu"

     

    Anonymous Anonym skrev... (08 maj, 2007 22:12) : 

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

     

    Anonymous Anonym skrev... (09 maj, 2007 07:09) : 

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

     

    Anonymous Anonym skrev... (09 maj, 2007 10:54) : 

    Hör av dig nästa gång du är på Framsidan, så lovar jag att bjuda på samtliga öl en kväll bara för att få höra det inte fullt lika nyktra tilltalet...
    ;)

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (09 maj, 2007 11:18) : 

    Tack Prytz, ska ha det i åtanke :-)

     

    kommentera