Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    fredag, juni 29, 2007

    iLove

    Jag är för övrigt inte den ende med nördtendenser i vår familj. I dag bloggar min Apple-tossiga fru Stina om företagets nya iPhone. Och det är uppenbart att hon har en ny kärlek vid sidan av mig.

    Samtidigt kan jag förstå henne. Jag finner mig själv sitta med ett fånigt flin på läpparna när jag tittar på instruktionsfilmen för den nya telefonen på Apples webbplats. Herrejösses vilken grej! Jag är nog lite kär jag också.

    Andra skriver intressant om , , .


    Kommentarer om "iLove"

     

    Blogger Johan Hedin skrev... (02 juli, 2007 11:31) : 

    Materialist!

    Nåja. Jag har aldrig begripigt fascinationen med sådana där prylar (eller statusobjekt för den delen). Var är dealen? Vad är det ni ser i en elektronikpryl som får er att ta fram ord som "kärlek"?
    Mysko det där...

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (02 juli, 2007 12:48) : 

    Kärlek är fantastisk att uppleva men svår att förklara :-)

     

    Blogger Johan Hedin skrev... (02 juli, 2007 14:06) : 

    När det gäller kärlek till människor kan jag begripa det hela - men till en pryl?

    ...det var ju det frågan gällde...

    Jag måste nog vara den minst materiella människa jag mött. Kan bara minnas min gamla Vespa (nu stulen) som jag var lite nere med... Kanske beror det på att jag är för funktionell av mig ioch inte romantisk nog att låta den senare spilla över på prylar...

     

    kommentera