Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    onsdag, juni 22, 2005

    Bloggledigt

    Nu går jag på lite välbehövlig semester och ligger därmed lågt med bloggandet ett tag. Men i samband med Almedalsveckan drar jag igång igen. Räkna med dagliga rapporter från seminarier, debatter och politikertal. I mån av ork blir det kanske också lite bilder.


    Kommentarer om "Bloggledigt"

     

    Blogger Magnus skrev... (22 juni, 2005 19:48) : 

    Tack för vårens inlägg och debatter. Vi ses i Visby! Förresten tänkte jag intervjua dig där nere till någon av mina planerade podkastningar, det är väl ok?

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (22 juni, 2005 19:50) : 

    Tack detsamma! Och visst får du gärna intervjua. Mitt arvode är en Wisby Kloster på Donners Brunn :-)

     

    Anonymous Anonym skrev... (22 juni, 2005 21:33) : 

    Det är inte utan att man börjar undra om man gjort rätt prioritering av semestern: Mumindalen,inte Gotland...

     

    Blogger Nathalie Sundesten Landin skrev... (27 juni, 2005 11:29) : 

    Trevlig semester. Själv drar jag till Dubrovnik på lördag.

     

    Bloggledigt'">kommentera