Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, september 12, 2005

    Tack för hjälpen, Jonas!

    PromeMorian ger Prao-Morian godkänt
    Under min semester har som bekant Jonas Svensson på Output.nu vikarierat för mig. Och han har gjort ett utomordentligt jobb! Bloggen har uppdaterats regelbundet och av läsarkommentarerna att döma har det han skrivit här varit intressant. Bilden ovan togs av Stina på ett internetcafé på Kreta. Som synes ger jag min vikarie klart godkänt.

    Jag har tidigare nämnt Bloggtoppens rankning av Sveriges bästa politiska bloggar, där Magnus Ljungkvist ett tag toppade listan. Nu, i skrivande stund, ligger han strax före mig på plats 6. Leder gör Fredrick Federley, följd av Motallians, Politikerbloggen, Libertarian in Room 101 samt Bloggarna.se. Jag vill därför uppmana mina läsare att klicka in sig länken till Bloggtoppen här till höger och rösta på min blogg. Om inte annat så för att få in fler sossar på topp-5.


    Kommentarer om "Tack för hjälpen, Jonas!"

     

    Blogger paradox55 skrev... (12 september, 2005 14:14) : 

    Säg som det är Jonas du vill bara bräcka Magnus. Ärlighet varar längst...

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (12 september, 2005 14:23) : 

    1. Ja, jag vill bräcka Magnus.
    2. Nej, ärlighet varar sannerligen inte längst...

     

    Anonymous Anonym skrev... (12 september, 2005 16:42) : 

    Vadå organisera hela socialdemkratin mot en ensam sjuk isbjörn
    inte nog med att han har hela alliansen emot sig.

    Iskalla hälsningar isbjörnen

     

    Blogger Nathalie Sundesten Landin skrev... (12 september, 2005 22:55) : 

    Välkommen tillbaka!

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (13 september, 2005 08:11) : 

    Kas/isbjörnen: det var förstås inte tanken.

    Nathalie: tack!

    För övrigt tycks mina förhoppningar om att hamna högre på listan fullständigt gått åt fanders. Nu ligger jag på 18:e plats...

     

    Tack för hjälpen, Jonas!'">kommentera