Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, februari 23, 2006

    Sosse extraknäcker som skattesänkarlobbyist!

    Jo, en kul grej noterade jag på Allianskonventet: s-bloggaren Johan Sjölander extraknäcker som modell åt Skattebetalarnas förening! Kolla själv:
    Johan SjölanderSkattesjölander

    Samma smil och samma frisyr. Johan har bara bytt glasögon och låtit sig stajlas i vit skjorta och slips i hopp om att ingen skulle känna igen honom. Men i bloggosfären finns det inga hemligheter!


    Kommentarer om "Sosse extraknäcker som skattesänkarlobbyist!"

     

    Blogger Claes Nordmark skrev... (23 februari, 2006 19:14) : 

    Jag tyckte väl att jag hade sett Johan i något - för en sosse - olämpligt sammanhang... Men visst är han väl också lite lik farbrorn som grundade Kentucky Fried Chicken (Colonel Harland Sanders)? Lite gråare hår bara så är det ju Johan! ;-)

     

    Blogger magnus skrev... (23 februari, 2006 21:26) : 

    Bra! :-) Det är här som framtiden för S finns. Dagens unkna stiltje med incitamentsförbättrarskräck och skattehöjarlösningar inser förr eller senare naturligtvis i stort sett alla är helt off side.

     

    Blogger fredrik skrev... (23 februari, 2006 23:03) : 

    Jag har sett Johan i massor av olämpliga sammanhang. Det är klart att det är Johan på skattekverulanternas affisch. Han har bara blivit lite tunnhårigare! ;-)

     

    Blogger Johan Sjölander skrev... (24 februari, 2006 13:48) : 

    Tusan. Hur lyckades du avslöja mig, trots det där med slipsen? Jag trodde det skulle göra mig helt oupptäckbar;-)

     

    Sosse extraknäcker som skattesänkarlobbyist!'">kommentera