Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    lördag, mars 17, 2007

    Många bloggar från s-kongressen

    Uppkopplingsproblemen verkar vara över på Folkets Hus, men jag fortsätter nog att följa det hela hemifrån i dag. Ser till att i stället vara på plats i morgon bitti, för att höra Mona Sahlins första officiella tal som nyvald partiledare.

    Glädjande nog ser jag att många andra bloggare följer kongressen intensivt. Matilda Ardenfors och Roya Hakimnia är bland de mest aktiva, men även Johanna Graf, Helena Markstedt, Erik Laakso och Jon Worth har hunnit posta flera inlägg var redan. Dessutom ser jag att både Johan Sjölander och Marta Axner följer kongressen på distans.

    Andra skriver intressant om , , .


    Kommentarer om "Många bloggar från s-kongressen"

     

    Blogger CV skrev... (17 mars, 2007 21:59) : 

    Och jag bloggar verkligen om kongressen från distans här i Washington. Jag fick iväg ett inlägg en halvtimme efter hon var vald, för jag fick sms från tt om det.
    Önskar jag var där i Stockholm.
    RS
    kulturbloggen.com

     

    kommentera