Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    fredag, juni 01, 2007

    Just can’t get enough

    [UPPDATERAD] För er som verkligen inte kan få nog av att läsa det jag bloggar om, skriver i Tidningen Broderskap eller pratar om i tv, så finns på lördag chansen att uppleva mig i ytterligare ett medium. Då intervjuas jag i radioprogrammet Medierna.

    Efter ett reportage om ”den alternativa medievärld som består av bloggar på Internet” och om maktförskjutningen från traditionella till nya medier, så kommer jag att kommentera och svara på frågor.

    Lyssna gärna på P1 lördag 2/6 kl. 11.03 eller reprisen måndag 20.03. Programmet kommer sedan även finnas finns nu tillgängligt på webben som podcast.


    Kommentarer om "Just can’t get enough"

     

    Anonymous Anonym skrev... (02 juni, 2007 12:12) : 

    Hej Jonas, kul att höra dig snacka! Det där gjorde vi bra, tycker jag. :-)

    Mvh

    Carl Fredrik, Primelabs

     

    Blogger Johan Hedin skrev... (02 juni, 2007 15:01) : 

    Shouldn't have done that!

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (03 juni, 2007 10:08) : 

    Carl Fredrik, tack - jag känner mig nu (efter att ha lyssnat på podcast:en av sändningen) också rätt nöjd :-)

    Johan, kul att rubrik-referensen nådde fram.

     

    kommentera