Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, september 26, 2005

    Har Folke lagt av?

    Tänkte ta och dela med mig av några nya Folke-spaningar, men det blir svårare och svårare att hitta några nya. Har han månne lagt av? Ett av de sista budskapen jag hittat tyder på det.
    Folke gillar domherrar faktisktFolke undrar vad det är frågan omFolke vill ta ett litet bräjk, Okej?


    Kommentarer om "Har Folke lagt av?"

     

    Anonymous Anonym skrev... (26 september, 2005 09:40) : 

    Man ska sluta medan man ligger på topp.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (26 september, 2005 13:12) : 

    Vem Folke, eller upphovsmannen bakom klisterlapparna om Folke, egentligen är har jag ingen aning om. Men jag har följt hans förehavanden ett tag, bland annat här, här, här och här.

     

    Anonymous Anonym skrev... (28 september, 2005 15:53) : 

    Jag har hittat ett slitet meddelande från Folke på Kungsholmstorg. Jag fotograferade av det med min mobilkamera, men det är så slitet i kanterna att du knappast har någon nytta av bilden. Budskapet löd emellertid:

    (L?)illa Folke
    (k?)näcker Det
    (sto?)ra Folket
    Alltid.
    Chilla.

     

    Anonymous Anonym skrev... (15 november, 2005 09:02) : 

    Det är kul att spana på klistermärken. Jag ägnar min blogg åt det när jag inte har något bättre för mig. Ju mer underligt och konstigt desto roligare!

     

    Har Folke lagt av?'">kommentera