Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    tisdag, januari 03, 2006

    På bevakningslistan

    Även efter att jag rensat och uppdaterat min länklista här till vänster så är den oroväckande lång. Därmed inte sagt att den ger en heltäckande bild över bloggar jag läser. Tack vare RSS-bevakningstjänsten Bloglines "prenumererar" jag på åtskilligt fler bloggar än dem jag puffar för här. Några av dem jag nyligen upptäckt är:
    Per Tenggrens valblogg. Per och jag är gamla arbetskamrater och bekanta från Socialdemokratiska studentförbundet. Numera bor han i Göteborg och bloggar om valrörelsen "som den ter sig en lördagförmiddag på Kortedala torg, en dag på Vingagymnasiet, eller en onsdagseftermiddag på 11ans spårvagn på väg hem via snabbspåret".
    Claes Nordmark. Claes beskriver sig själv som "en 28-åring som jobbar som valkretssekreterare för socialdemokraterna i Riksdagen" och som brinner för "internationell politik, folkhälsa och miljöfrågor".
    Alejandro Firpo. Alejandro säger sig vara "en 27-åring med en släng av åldersnoja" och är "en så kallad Zlatanist" vilket innebär att han "helt enkelt är otroligt fascinerad av fotbollsspelaren Zlatan Ibrahimovic".
    Yaztory. Beskriver sig inte själv på sin blogg, men programförklaringen är rätt spännande: "Fakta om åsikter. Åsikter om fakta."


    Kommentarer om "På bevakningslistan"

     

    Blogger Claes Nordmark skrev... (03 januari, 2006 14:50) : 

    Kul att bli omnämnd på självaste Promemorian, jag får nästan scenskräck! ;)

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (03 januari, 2006 15:34) : 

    Claes: det var så lite så :-)

     

    Blogger Alejandro Firpo skrev... (03 januari, 2006 20:00) : 

    Tjena Jonas,

    Kul att du tittar förbi då o då! Kanske vi syns på nån Studentförbundstillställning!? Du är väl med Studentförbundets vänner?

    Ha det bäst,
    Alejandro

     

    Anonymous Anonym skrev... (04 januari, 2006 00:27) : 

    Knepiga de där e-blogger-bloggarna. I min Mac ligger texterna på somliga av dem längst till vänster med ett ord/rad. Praktiskt taget oläsliga.

    Bara jag som har det problemet??

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (04 januari, 2006 09:35) : 

    Kerstin: är det Blogspot/Blogger-bloggarna du menar? Jag har Mac hemma och har inga som helst problem att se dem.

     

    På bevakningslistan'">kommentera