Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    lördag, augusti 26, 2006

    Jag har en banner

    Fram till valdagen så kommer jag ha en banner här på bloggen, uppe till höger. Den är skapad av en kompis till Marta Axners (min vikarie här på bloggen) syster. Vill du ha en egen banner så klicka bara på min så kommer det en sida med instruktioner. Det finns några andra varianter utan svordomar, om man nu föredrar det.


    Kommentarer om "Jag har en banner"

     

    Anonymous Anonym skrev... (26 augusti, 2006 14:08) : 

    Det blir faktiskt en liten minuspoäng Jonas. Men kanske går det hem hos din målgrupp. Lycka till i alla fall.

     

    Anonymous Anonym skrev... (26 augusti, 2006 18:57) : 

    Be snällt istället vettja. :)
    Å borde inte "förihelvete" vara särskrivet?

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (27 augusti, 2006 10:03) : 

    Bengt och Olof, min avsikt är förstås inte att göra folk förbannade - bara att skämtsamt betona hur viktigt jag tycker att det är att man masar sig i väg till valurnorna eller poströstningsställena. Och vad gäller sammanskrivningen av "förihelvete" så får ansvaret för det läggas på upphovskvinnan bakom bannern.

     

    Anonymous Anonym skrev... (28 augusti, 2006 10:59) : 

    Hej, jag heter Malin och det är jag som har skrivit ihop "förihelvete". Det är gjort med mening och med glimten i ögat. Lite som man säger det. Lite som man kan skriva "vafan" istället för "vad fan".

    Ja det finns en banner som ber snällt också. Och en helt neutral. Bara att klicka på bannern så ser ni dem och hur man lägger till dem.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (28 augusti, 2006 12:07) : 

    Tack Malin!

     

    kommentera