Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, oktober 09, 2006

    Lite nya namn...

    ...och annat i länklistan. Flera av nykomlingarna har funnits i RSS:en ett tag, men nu har de även hedrats (?) med att få synas här till vänster. Kanske kommer jag att börja rensa lite i listan snart; några av bloggarna där uppdateras alltför sällan för att de ska kännas levande och fräscha.


    Kommentarer om "Lite nya namn..."

     

    Anonymous Anonym skrev... (09 oktober, 2006 15:11) : 

    Jonas:
    Jag som citerade Depeche Mode på min blogg bara för att blidka dig, men ack nej, jag kom inte med ändå. ;-) Nåväl. Vilka är nya? Jag minns inte exakt vilka du hade med i listan förut.

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (09 oktober, 2006 15:21) : 

    *haha*

    Bra försök; du lär komma med i nästa revidering :-)

    Nya på listan denna gång är Granska borgarna, Per Gudmundson, Zaida Catalán och Åsa Westlund.

     

    kommentera