Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, oktober 05, 2006

    Vi kommer tillbaks!

    I dag väljs formellt Fredrik Reinfeldt till ny statsminister och i morgon håller han sin första regeringsförklaring. Det betyder bland annat att rätt många av mina kompisar nu förlorar sina jobb. Lyckligtvis saknar de inte viss galghumor. Nedanstående besked fick jag i går från en av dessa kompisar som nu - åtminstone tillfälligt - blir av med sin @ministry.se-adress:
    Jag kommer att vara borta från kontoret fr.o.m. 2006-10-04 och kommer inte tillbaka förrän 2010-09-20.
    Jag kommer att svara på meddelandet när jag kommer tillbaka.

    Detta inlägg är pingat på Intressant.se. Andra bloggar om: , , .


    Kommentarer om "Vi kommer tillbaks!"

     

    Blogger Nathalie Sundesten Landin skrev... (05 oktober, 2006 12:01) : 

    Ha ha - vilket kul meddelande! Borde fler ta efter!

     

    Blogger John Berg skrev... (05 oktober, 2006 16:40) : 

    Ja, kul meddelande!

    http://artikel19.blogspot.com

     

    kommentera