Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    torsdag, juni 26, 2008

    Tack för mig och tack för lånet!

    Detta blir mitt sista inlägg här på PromeMorian, imorgon löper mitt vikariat ut då bloggens ordinarie skribent tillika innehavare kommer tillbaka från semestern.

    Under de två veckor som jag och Catti har haft det löpande driftansvaret på PromeMorian har 25 inlägg publicerats, vilket motsvarar 1,8 blogginlägg / dag. 13 av dessa inlägg har jag skrivit och 12 st är signerade Catti Ullström.

    , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , och är några av de ämnen som avhandlas under de gångna veckorna.

    Jag vill passa på att tacka Jonas för lånet av bloggen, Catti för ett gott samarbete och alla som deltagit i debatten för konstruktiva och givande diskussioner.

    Mig hittar ni här & Catti hittar ni här – vi ses i bloggsfären!

    Andra skriver intressant om , , .


    Kommentarer om "Tack för mig och tack för lånet!"

     

    Anonymous Anonym skrev... (26 juni, 2008 23:07) : 

    Som läsare tackar jag er båda för väl utfört värv och önskar Jonas välkommen tillbaka. Samtidigt önskar jag er alla tre en skön sommar.
    Eva

     

    Blogger Markus "LAKE" Berglund skrev... (26 juni, 2008 23:57) : 

    Bra jobbat båda två!

    Ni har haft hög kvalitet på era inlägg och jag har inte reflekterat över att det inte är Jonas som skrivit. Ta det som en komplimang! (Jag har med andra ord inte saknat Jonas ett dugg! ;-))

    Markus, Centeruppropet

     

    kommentera