Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    måndag, oktober 03, 2005

    Folkes sista budskap till mänskligheten?

    Jag har tidigare spekulerat i om upphovsmanen bakom Folke-klisterlapparna på stan är på väg att lägga av. Helgens fynd tyder på att så kan vara fallet. I så fall kan det här vara Folkes sista budskap till mänskligheten:
    Imagine FolkeOm gud vill ses vi igen
    Samtidigt verkar andra ha gett sig in i leken:
    Somebody stole your ideaMarta har inte heller så jävla kul


    Kommentarer om "Folkes sista budskap till mänskligheten?"

     

    Blogger Zaida skrev... (03 oktober, 2005 17:41) : 

    Var hittar du de här lapparna?

     

    Blogger Marta Axner skrev... (03 oktober, 2005 22:25) : 

    Hi hi, jag dementerar allt ansvar för den sista lappen (trots att jag faktiskt befann mig i huvudstaden i helgen). Ganska roligt. Vill gärna se om du hittar fler Marta-lappar :-).

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (04 oktober, 2005 08:39) : 

    Zaida: på lyktstolpar, stuprör, elskåp och på trafikskyltar runt om i stan. Har man väl fått upp ögonen för dem är de svåra att missa.

    Marta: jag vill minnas att jag sett några Marta-lappar tidigare, men de har varit i så dåligt skick att jag inte kunna fotografera dem. På en av dem stod det (citerat fritt ur minnet): "Marta don't work for the CIA"...

     

    Anonymous Anonym skrev... (09 februari, 2006 15:54) : 

    På söder finns många Folke men har även sett Marta. Många Folke lappar finns i vasastan och idag såg jag en på östermalm.
    Frågan är bara:
    VEM ÄR FOLKE ?????

     

    Anonymous Anonym skrev... (14 mars, 2006 10:07) : 

    JAG ÄLSKAR FOLKELAPPARNA.
    JAG & MIN KÄRE VÄN AVGUDAR DESSA LAPPAR OCH VARJE GÅNG VI SER DESSA SÅ FOTAR VI DE.

    DESSA LAPPAR HAR VI DÅ SETT RUNT MARIATORGET SAMT ANDRA SÖDER OMRÅDEN.

    MAKT ÅT FOLKE OCH HANS TROGNE VÄN KARL.

     

    Anonymous Anonym skrev... (04 april, 2010 00:27) : 

    folke till folket

     

    Folkes sista budskap till mänskligheten?'">kommentera