Sosse
S-bloggar
RSS 1.0
RSS 2.0
Atomflöde
Prenumerera med Bloglines
Nyligen
Intressant
Pinga Frisim
Blogarama - The Blog Directory
Bloggtoppen.se
Spam Poison
Stoppa spammarna!
Creeper
Bloggparaden
Bloggportalen

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker

Här bloggar Jonas Morian om politik, medier och samhällsfrågor. Publicering på bloggen sker med journalistiskt ändamål i enlighet med SFS 1998:204.

    Anonyma kommentarer accepteras inte. Stå för dina åsikter med ditt eget namn. Läs mer!

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from PromeMorian. Make your own badge here.

    fredag, augusti 03, 2007

    Tillbaks igen

    I morse landade mitt plan från Grekland vid 3.30-tiden på Arlanda och några timmar senare så var jag åter på plats på jobbet, något trött. Jag har nu hunnit läsa igenom de mejl jag fått i min frånvaro - men framförallt så har jag med stort nöje läst alla inlägg som mina fantastiska vikarier Roya och Matilda skrivit här. Wow! Och ett nästan lika stort wow för alla kommentarer de genererat.

    Här har det uppenbarligen väckts starka känslor. Det kommer att bli en tuff uppgift för mig att hålla liv i den entusiasm som Roya och Matilda verkar ha frammanat.

    Det här var tredje året i rad jag anlitade vikarier att sköta min blogg när jag själv varit på semester, och varje år så har jag blivit otroligt imponerad över det allvar man tagit tag i uppgiften. Om jag fortfarande bloggar om ett år så lär det bli en fortsättning på detta.

    Ett stort tack till er, Roya och Matilda. Ni har väckt många intressanta funderingar hos mig och säkert hos många andra. Fortsätt gärna följa deras fortsatta bloggande här.


    Kommentarer om "Tillbaks igen"

     

    Anonymous Anonym skrev... (04 augusti, 2007 00:18) : 

    Även om jag inte har instämt i alla deras åsikter så har det varit en frisk fläkt med dessa två namn, stor heder åt dem och till dig som valt dem.
    Ett intressant systemupplägg att det fungerar med vikariat f.ö.!
    UBYMIC

     

    Blogger Jonas Morian skrev... (04 augusti, 2007 11:50) : 

    Kul att höra att det varit uppskattat :-)

     

    kommentera